2013年11月3日 星期日

一週記事

又過左一個星期,今個星期都算係無驚無險咁渡過.....

星期三同左mentor食午飯,我都有同佢講我工作上的擔心,佢叫我唔好咁愁,唔好諗得咁嚴重,慢慢一步步去做!!!

星期五就同舊同事食飯,見到佢地真係幾開心,亦好懷念以前的工作環境.......但人總要去面對轉變,所以我都希望自己可以盡力去面對現時的工作......

星期六係第二次上瑜伽,雖然都有好多動作跟唔到,但我自己覺得比第一次好左少少......

今日就去左剪頭髮,之後行左一陣街,買左條薄頸巾,仲去左圖書館借書!!!~~~

6 則留言:

  1. Hello Jose, 好耐無來blogspot, 最近有無織毛冷啊? 做下手作, 心情都愉快d架. ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我之前有時間都有鉤下小飾物,您有無我facebook???我fb有那些小飾物的相片!!!

      刪除
  2. 在新環境要好多心力去適應. 不要太擔心,輕鬆心情會有好大幫助^^
    加油喔 ~ ~ ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我自覺自己的適應能力不太好,所以返新崗位後都好擔心!!!

      刪除
  3. 多謝捧場 !!!
    雖然我更新得唔密,但會睇您們的blog和保言呀

    回覆刪除