2013年11月17日 星期日

一週記事

話說星期五那天下午入左老闆房傾公事,一傾就傾左成兩三個鐘,由天未黑講到天黑,一路講一路我就開始擔心和唔開心,因老闆講左黎緊會有d乜工作要做,我都唔知做唔做到佢的期望和要求,好驚交唔到貨!!!當時其實我個心真係有少少想喊,當然,我無控咁喊出來,但我都好擔心自己究竟仲可以捱幾耐!

最近我都瞓得唔好,而且皮膚超慘,生左好多粒粒和暗瘡,皮膚又乾,不知是否壓力所致!

 上星期六我病左,所以上堂無上瑜伽又無出街!!本來打算今個週未出街睇下野,但因有工作要趕,所以周六都是在家工作,之後上堂做瑜伽!!!

而因為星期日朝早瞓得唔太好,所以今日都是在家休息和落街散步!!!~~~

最近天氣涼左好多,大家都要保重呀!!!~~~

6 則留言:

  1. 工作有時會好有壓力,盡力就可以.保重身體 ~ 希望你快快入佳境 加油!!!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝您!!!

      我現在也是抱著盡力去做的心態面對工作,希望真的可以應付吧!!!

      刪除
  2. 不如你搵個中醫, 睇下你適唔適合做天灸
    公司在眾多人中請了你, 一定認為你最適合才請, 放鬆D心情去做啦,
    有問題時, 問下D同事或老闆就得啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我而家好少睇中醫,之前幾次食完中藥都病呀,搞到我無心機睇!!!

      我老闆要求好高,成日都覺得我們自己應該獨立去做野,所以我們都有壓力!!!

      刪除