2013年4月28日 星期日

充實的一天

今日好充實,一朝早起身食完粥就出去屯門市廣場的H&M,幫寄包裹給我的朋友換返O岩尺碼的衫!!!

係屯門站落西鐵時見到朋友仔,佢去屯門仁愛堂做運動,但佢話想先去大棧睇下D海花膠,既然順路,我們就一齊去睇下!!!

去到大棧,海花膠無哂貨,話今日晏D先翻貨! 之後我們去左尚書房睇下d編織書,同場有個姨姨,我和朋友揭下書d款,我話某d款好難整呀,姨姨就話唔難,呢位姨姨應該係好有經驗!!!

係書店睇完書就同朋友分開,我就先去H&M,間貨又大又多貨,我都唔知點揾,結果係揾售貨員幫手!!!揾好D衫,排隊等俾錢都等左好耐!!!~~~

係屯門行完街就坐西鐵返屋企,但返屋企前去左圖書館借書,之後仲去理剪頭髮!!!

1 則留言:

  1. 大棧好多強國人買嘢! 你,昨日出街, 左攪攪右攪攪, 已經要一天時間!
    [版主回覆04/29/2013 20:23:05]今日返工,係尖沙咀轉車,也是有好多遊客

    昨天我都去左幾個地方(屯市,圖書館,剪頭髮),我覺得都算充實,起碼完成左幾件事!

    回覆刪除