2013年4月19日 星期五

7-4-2013 新加坡 第二天行程







7-4-2013 (星期日)





第一晚瞓得唔係太好,近一點先入睡,而且瞓下醒下...朝早7點就起身....

今日的集合時間係9點,所以先在酒店食早餐,我頭兩日係新加坡就係住以下酒店
















今日的行程只係得一個,就係由新加坡坐車去馬來西亞的新山,由新加坡去馬來西亞,就好似我們由香港過關返大陸咁,不過馬來西亞過境的地方環境一般,無冷氣,仲有烏蠅......而馬來西亞的新山都係一個新發展區,導遊話新山係馬來西亞的經濟特區喎.....

我們去新山是因為那裡有亞洲首個的Legoland











小朋友去Legoland一定好開心,因為有好多遊戲,大朋友就主要觀光為主....

以下呢個觀景箱有冷氣的,可以舒舒服服咁從高處欣賞整個樂園

















樂園裡面仲有好多以LEGO砌成的建築物









係樂園玩到近兩點,我們就去樂園外面的一個商場食野,呢碗魚旦面都唔錯呀

















三點鐘就離開馬來西亞,返新加坡的酒店







由於今日好早返到酒店,所以我同朋友就坐地鐵周圍去,首先去左牛車水,即是新加坡的唐人街(chinatown)......坐地鐵係牛車水出站後,由於我們趕時間又唔識路,所以要問路,遇到一位識廣東話的女士,佢仲好好人咁帶埋我們去目的地呀....

我主牛車水主要係買藥油,呢間舖除左藥油外,仲有蓆賣......





我今趟旅程買得最多就係藥油,買左近十支.......

買完野就去MAXWELL FOOD COURT食晚飯,那裡有兩間店最多人排隊,一間係天天海南雞飯,另一間就係以下呢間魚湯米綫
























上面呢豌米綫好似係SGD4定SGD4.5......味道都唔錯,不過呢度無冷氣,得風扇(新加坡又唔少食野的地方都無冷氣,除非係商場的食肆)....我已經算唔怕熱,但一面食都一面出汗.....

食完野,我們坐地鐵去牛車水的前一個站--CLAKE QUAY(克拉碼頭), 夜晚呢度幾靚幾舒服呀,亦有食肆,可以坐下船仔,仲有一個類似跳樓機的刺激遊戲,係好似用條繩拉住個人然後在高空"fing"來"fing"去的......






係克拉碼頭逗留左一陣我們就趕去金沙,諗住睇8點那場的激光表演,但去到金沙都已經近8點,再揾下路行上去,到達現場時表演已經近尾聲......
















呢個表演有兩場,除了八點一場,仲有一場係九點半,我朋友佢打算睇9:30pm那場,但我有點累,所以我先行回酒店......我朋友後來睇完九點半場show後仲坐地鐵去左機場食亞坤先返酒店(由機場返酒店只需坐一個地鐵站)......

我朋友近12點先返到酒店,我等佢返到來就睡覺呢......

4 則留言:

  1. 現在天氣都唔算太熱 , 但妳說食肆冇冷氣覺得很熱 , 那麼夏天去呢度似乎唔太適合嗎 ?
    這裡食物同香港模式好唔同 , 魚旦面竟然有兩隻咁大的蝦0既 .
    [版主回覆04/21/2013 11:28:36]有蝦的面係在馬來西亞LEGOLAND外面商場食...好似叫海鮮面...但我當佢魚旦粉.....

    新加坡有好多食肆(不在商場內面)似我們以前市政局街市樓上的熟食檔咁.不過得風扇,無冷氣!!!~~~

    回覆刪除
  2. JOSE點解你買咁多藥油既?
    SINGAPORE...我都未去過,好想去!
    D物價貴唔貴?
    [版主回覆04/21/2013 11:26:40]藥油係買俾屋企人的....
    新加坡物價比香港貴....一支水賣SGD2,即是十幾港幣......

    回覆刪除
  3. 藥油平過香港嗎?
    [版主回覆04/21/2013 19:59:49]其實唔係特別平,不過呢間野出名,加上我係香港未見過呢個品牌,所以買回來......

    回覆刪除
  4. Lego land好靚!
    [版主回覆04/22/2013 12:29:05]Legoland都幾靚,但我覺得新加坡的環球影城仲靚!!!

    回覆刪除