2013年4月20日 星期六

8-4-2013 新加坡第三天行程



8-4-2013 (星期一)

我食早餐前先將昨晚寫好的明信片交給酒店職員,叫他們幫我寄!!!~~~

在新加坡寄明信片返香港,郵費係1.1 SGD, 大約七元港幣!我星期一交給酒店,星期五已到香港收到,效率真係好快呀!!!~~~

早上食完早餐後返房拎行李去大堂集合,因為今天會轉酒店,由市區轉往聖淘沙!!~~~

今天是整個旅程中最期待的一天,因為會去新加坡的環球影城!!!~~~



10點一開門,我們便入去玩,先玩變形金剛3D對決,全世界得新加坡先有,導遊叫我們一入場先玩,因為驚多人排隊!!!

之後睇左史匹堡的電影特效片場......睇完就周圍行下......








每到特定時間有不同人物表現





到左中午12點半,睇左未來水世界的表現!!!~~~我們都算幾好彩,那天不算太多人排隊,又無落大雨,除左太刺激的遊戲(如過山車)我唔敢玩,其他大部分表演我有機會睇到!!!所以見有時間就去影城唔同地方行下!!!~~~













我們由10點開門玩到三點多少少先出來食野,食完野返酒店集合拎行李返自己房,這晚的酒店是在環球影城附近,步行約5分鐘!!!放完行李返房我們再入過影城同唔同人物影下相和睇下其他表演,近六點就離開影城(本來想早一點離開,但落大雨,我們逗留在影城室內地方避下雨)!!!

由於我們是住在聖淘沙的酒店,所以可以免費坐SENTOSA EXPRESS,呢個SENTOSA EXPRESS全程只係得四個站,其中一個是環球影城!!!
佢類似一卡地鐵咁大,所以唔係坐到好多人



我們坐車去到VIVO CITY的food court食晚飯,我又係食左魚湯米綫,不過唔及牛車水那裡的好食!食完飯,我們又去左金沙,我們不是入賭場,而是因為我昨晚看不到激光表演,所以今日再去過,呢個表演免費的,都幾精彩呀!!!~~~


















睇完表演,再坐地鐵返VIVO CITY, 那裡有亞坤,我試左呢個新產品,類似雞旦仔,但裡面有咖O央醬的!味道除左係有甜味和少少椰香味外,我唔覺有乜特別好食......









呢四位雞旦仔大家估下幾多錢???

答案係2SGD,即大約13港幣!!!~~~我覺得新加坡的消費好高,我在商場的面包店(breadtalk,香港都有呢間舖)見到一包四片的方包,賣2.3SGD,即是十五港幣呀!!!~~~

係VIVO CITY行左一陣,我就坐SENTOSA EXPRESS 返酒店休息呢,因為今日全日都無停過,好累,所以瞓得好好!!!~~~

3 則留言:

  1. 新加坡消費也不平喎!
    [版主回覆04/21/2013 19:57:56]新加坡消費真係貴呀,我行過佢d超市,d野普遍貴過香港,我覺得仲貴過日本(因為而家日圓跌左)呀!!!~~~

    回覆刪除
  2. 真係好貴
    [版主回覆04/22/2013 12:29:38]新加坡買野的確比香港貴!!!

    回覆刪除
  3. 你好,我黎緊都去新加坡,想問下係咪係MRT度SHOW倒我地係住係SENTOSA入面,就可以免費搭SENTOSA EXPRESS 呀?
    [版主回覆07/20/2013 10:05:15]您好

    由於我係跟團,導遊會俾張飛我們,張飛好似八達通咁,坐sentosa express時作入閘和出閘口之用

    祝您們旅程愉快,玩得開心d

    回覆刪除