2013年4月22日 星期一

9-4-2013 新加坡第四天行程

9-4-2012 (星期二)

今天係最後一天係新加坡,12:30先集合,所以食完早餐我坐SENTOSA EXPRESS係聖淘沙周圍行下










可能時間尚早,海灘都無乜人……


 





VIVO CITY商場行行下,我又覺得個肚唔多舒服(我食完海南雞飯個晚,肚子都不舒服), 於是急急返酒店….休息左一陣就拎行李去集合


 


 


今日中午係旅行社包辦的娘惹菜(娘惹即是中國跟馬拉人所生的女性後裔)…個人覺得無乜特別……


 


食完午飯去左購物點朱古力專門店,有得試食,不過我無買野….


 


之後就係全個行程最後一個景點---牛車水,即是唐人街! 之所以叫牛車水係因為以前D人用牛車運送水去呢個地方到賣(因為呢個範圍得咸水,所以要由別處運水過來作食用),所以後來呢度就叫牛車水……


 


由於第二晚我和朋友來過,但只是急趕咁買完野就走,所以今日就把握時間行下呢個地方….






我係牛車水買左豬肉乾和藥油,仲食左以下呢樣食品--它的名字叫水粿,睇樣有少少似我們的砵仔糕......但係超難食,而且仲好油......可能真的唔O岩我口味,試過就算!!!~~~





行完牛車水就去機場,係機場呢間店買左幾件斑蘭蛋糕,都幾好味呀!!!~~~





入左閘之後食左碗魚旦面.....魚旦/魚片粉面真的是我今趟新加坡之旅食多最多的食品......



食完野,再將用唔哂的新加坡幣換番港幣...之後就上機回香港




班機本來十點二到香港,但延誤到十點半先到,過完關等行李時,點知條行李輸送帶又故障.....結果我近十一點四十分先拎返個喼,即刻拉喼衝去車站,好在係尾班車開出前上到車.....

返到家未夠一點(那晚落大雨,我媽咪仲特登落樓下接我)....梳洗後近兩點先睡覺,好在第二日我都請左假休息!!!~~~

1 則留言:

  1. 係咁食魚蛋粉,haha~
    [Kawai回覆05/05/2013 13:58:41]粉面清清地都好呀~我都鐘意食架~
    [版主回覆05/03/2013 11:40:20]哈哈,因為我好多野都唔食,所以通常都係食粉面......

    回覆刪除