2012年6月1日 星期五

睇中醫



最近晚上不用上堂,生活不外乎返工放工,所以都無乜事特別值得記下,於是blog又變成週記!

上星期日約左Sandy去屯門行街,我空手而回,除左 Sandy俾左支aqueous cream我之外,我一樣野都買唔到
!

星期一到金鐘工作,約左以前的舊上司樊太(樊太真的好好,那天落雨佢都唔怕麻煩照出來),佢仲叫我要食多d唔同類別的東西!


而昨天到深水埗做野,見到一間仁濟醫院和浸會大學合營的中醫診所,收費只係$160 (平過我平時睇開的博愛),我仲可以有九折(某些機構的員工有九折)!


我見到其中一個醫師以前在大陸的醫院做過婦科的醫師,好似幾出名!昨天我都想試下睇佢,但心大心細,最後無睇到!


但昨晚覺得呢期腸胃唔太好,都係想調理下,所以雖然我今日返左香港的office,但都去試下睇佢呀,我都覺得自己好似有強迫症, “強迫睇醫生 , haha !


我今日去睇左中醫,都唔算等得耐, 計理執藥前後唔使一個小時!

個女醫師都唔算老,但都唔後生,我諗40幾歲,我見到睇od人個個都係女性,我估佢應該專長係婦科,所以咁多女仕都看她調理身體!(診所有列佢的資料,佢以前在大陸醫院都係睇開婦科)


不過呢個醫師開的藥不算多,只有12味藥材(我平時睇博愛的醫師通常都有16! 我以前的中醫好多時都會開黨參,川芎,甘草,白朮和鱉甲,所以佢d藥同我以前在博愛睇的都有幾味藥相同
!

我同佢講話之前的中醫說好難用中藥去令甲狀腺結節變細,今日呢個醫師就話覺得可以嘗試! 佢叫我唔好食生冷凍野,唔好飲街買的涼茶和瓜菜湯,同埋做野唔好太緊張(佢話我虛,其實個個中醫都話我虛)! 我同佢講我已經介哂口,食得好清! 佢話可以一星期先再覆診! 本來佢打算開三日藥給我,但我話要住兩日先,佢都無問題,照開兩日
!

不過,今日呢個中醫完全無摸過我甲狀腺粒野???!!!



P.S.
昨天手銀的錶帶有點鬆,今天趁再路經深水埗,所以睇完中醫專誠去左鴨寮街看看有無得修理,最後揾到一檔售賣和修理鐘錶的檔口,收費只係3,一分鐘唔使就整好!


沒有留言:

張貼留言