2012年6月6日 星期三

工作的苦與樂

自從轉左工之後,要外出工作,尤其現時天氣那麼熱,所以我都好怕怕!!!~~~

話說我每三至四個月就會有一趟令我"非常厭惡"的一個行程,就是一天內跑四個地方! 我其實想分開幾日的,但我那位 "麻煩"又 "資深"的同事想慳d車錢,所以一日走哂幾個場!

今日佢中午約左人食飯食到好晏,結果我們去完第三個目的地已經成四點,我驚趕唔切去下一個目的地! 我那位同事即刻話要去埋最後一個點,因為唔果唔去埋下個目的地,佢無得claim返呢一程的車錢,佢話程車費都好貴ga!!!~~~結果,我們今日坐左兩轉 "紅van", 又頻頻撲撲左成日,我放工都好累!!!~~~

外出工作都有好處,就時中午食完飯有時間剩可以做下唔同o既野,所以我中午去左銀行申請i bond,之後再行左一陣商場(呢個商場好多野買,而且平日好少會順路經過),買左頂$5的浴帽(見佢平先買),仲有一盒直髮膏玩下,仲去skinfood換左一塊面膜!!!~~~

沒有留言:

張貼留言