2012年6月22日 星期五

頻頻撲撲

又好耐無更新,皆因生活上無乜特別事發生,現在不用返學,生活離不開係返工放工! 其實我的工作都算OK,很少會碰上urgent的工作或者OT,同事相處都算融洽! 但最辛苦的一環是要走來走去,好似今日就去左幾個不同的地點,加上天氣開始熱,所以對我呢d唔習慣 "騰來騰去" 的人來說,都幾辛苦!

而今日頭半天的行程在公司附近,所以我買左野食返office食,一來可以返公司斟下水去下toliet(在自己office,始終都方便和舒服d),二來可以坐低抖下,唔使中午時間係外面溜連! 我immediate supervisor都好好,佢有時見我行程咁緊湊都會同我講話如果太趕就自己安排下,又會叫我小心呀(佢可能見我咁潺,驚我頂唔順),佢都唔會太挑剔或者太嚴厲,所以都算係"易話為"的上司!

每個地方都有好壞,所以我成日都要同自己講(難聽d就係同自己洗腦),而家o既工作其實都有好的地方,唔好成日都諗工作辛苦/討厭的一面!!!~~~


沒有留言:

張貼留言