2012年2月3日 星期五

今日去左邊,做過乜

 

 

 
今日因為會跟遠方回港的朋友見見面,所以我特登帶埋相機出街,而朋友佢都有相機,最後用左佢部機影相!!!~~~

平時我會收聽逢星期六香港電話第二台的節目<守下留情>,節目其中一個聲帶大約係講"去年的x月x日您做過乜野,今年的x月x日您做緊乜野。

而呢期我要"出巡",趁今日帶左相機,等我都記錄下自己做過乜野,去過那些地方吧!!!~~~

早上到觀塘做野,中午在地鐵站等朋友,把東西交給她,朋友的行程緊湊,所以今次未有機會跟她坐低傾下計,希望下次有機會和時間和她詳談吧!!!~~~

之後我就去APM的food court食午餐,今日食左拉面,不過食完呢聲之後成個下晝都覺得好口渴!





之後坐地鐵去旺角,在旺角再轉小巴上培正道,因為未到工作時間,所以去左圖書館






呢間圖書館好大,又好多層,位置多但人唔多,我係呢間圖書館仲借到上堂要用的textbook呢!!!~~~

結果,我成日下晝都帶左那本又厚又重的書呀!!!~~~

平時出街做野都有好多東西要帶,通常要孭一個袋再拎一個環保袋,加上我比較瘦和力氣小,所以出巡期間我的膊頭成日都會痛呢!!!~~~

2 則留言:

  1. 今天我去了當義工,去了屯門和元朗跟精神病康復者一起玩遊戲和逛街,對一天過得很精彩和很有意義!哈哈
    您今天也過得不錯,時間和身體許可的話,多點出外走動也好。生活中的快樂和小驚喜很多都是這樣被發現的。祝您愉快每一天!

    回覆刪除
  2. JOSE,加油ar~~
    但你影呢d相, 冇日期, 冇內容, 好快就唔記得去戈度做咩la...
    [版主回覆02/05/2012 20:20:59]我平時都唔會叵日期係相的,因為打開相間都會顯示日期,但如果save左落電腦就真係唔知幾時影!!!

    回覆刪除