2012年2月17日 星期五

週記

平日要上堂真係少左時間更新blog,加上無乜特別事發生,所以又變成"週記"!!!~~

星期二那天坐坐下車個肚覺得唔舒服,好在西鐵站有洗手間,之後問同事借左d驅風油搽下個肚,總算可以如常工作!!!~~~

由於覺得自己腸胃不太好,所以今日去睇中醫,亦和一位很久未通過電話的朋友傾左一陣!!!~~~

去到登記時,登記處有一對母女同姑娘"爭拗"緊預約時間的問題,所以我放低左覆診卡就坐低等!!!~~~

等左半個小時都未叫名,我以為係人多啦!!!點知有另外一個姑娘行出來時跟登記姑娘說 某醫生的診症室無人呀,到呢個時候,姑娘大聲叫我個名入去睇症!!!~~~

原來我一到左診所就可以睇到症........但我竟然坐左半小時,而且排在我之後睇症的人都被順延........

究竟係我一入到去姑娘已經叫我入去睇而我無察覺還是姑娘掛住招呼那對母女而唔記得左呢???!!!

下次去到登記處真係要留意姑娘的指示,唔好再咁樣"呆等"!!!~~~

睇完中醫就再到輕鐵站,收取和同事一起在網上拍賣的東東,然後回家!!!~~~

1 則留言: