2012年2月24日 星期五

請假一天

因為昨天抽組織的傷口位置仍有點痛,所以今天沒有返工,請假一天!!!

而我今早起身見到粒瘤的位置吞口水時又腫左,姑娘話如果腫可能係內出血,而咁o岩今日有專科門診,所以我今日返左醫院見下醫生,仲安排左我見王醫生(比較senior的一位醫生),應驗左我星期四早上的夢呀!


醫生話粒瘤出血就好似我們眼睛爆微絲血管或皮膚撞瘀,因為"壓力"(如咳嗽)造成,加上我又抽左組織!!!

難得見到王醫生,我仲同佢講之前我見其他醫生,想要求由王醫生睇番我,其他醫生話唔得呀!!!王醫生當然好"官方"咁話醫院個個醫生都好,由其他人睇我都無問題的!

因為醫生開左D止痛藥給我,等取藥都等左一個小時,期間我去左醫院一個叫"社區健康中心"(希望無記錯名稱)的地方看看書和看看報紙,仲同d職員傾下計,我順便問下佢地知唔知道可否由自己屬意的醫生跟進自己個案! 那位職員好nice咁建議我返去揾返睇過我的醫生,同醫生講自己的要求!

於是我就返去睇症的地方,同姑娘講我想見下王醫生,因為我想下次都有王醫生睇我,! 姑娘就同我講,話我下次覆診時登記後再同姑娘講要睇王醫生,看看可否安排!

因為今日返去睇左一次專科,所以之前3月初的覆診期改到3月中!!!~~~


2 則留言:

  1. 今天身體好點沒有?
    [版主回覆02/26/2012 19:37:37]休息幾日之後,我身體己沒有大問題,多謝關心!!!~~~

    回覆刪除
  2. 依家呢? 仲有冇事?

    回覆刪除