2012年1月8日 星期日

開學

本來想趁過年前整負離子,但因為我怕那些藥水會對自己身體有影響,所以決定暫時唔電直,只剪短頭髮! 昨日難得親友有時間幫我剪頭髮,所以不用出外面剪頭髮,不需要接觸外面髮型屋的那些毛巾!!!!~~~

今日見有太陽所以下午到戶外散步!!!~~~

快樂的日子真係過得特別快,由12月開始我都無需外出工作,可以留在office,無需"頻頻撲撲"!!!不過下星期開始我又回復外出工作的生活!!!~~~我要時刻提醒自己不要因為要出街做野而唔開心,因為自己的心情會直接影響身體,我怕如果自己再咁"忟憎"會令甲狀腺的問題愈來愈嚴重呢!!!~~~健康仍是最困擾我的一環,本來我係抽完組織三月先覆診,但甲狀腺的瘤愈來愈大,我二月頭會返去覆診多一次!所以,我要把自己的情緒管理好,唔好咁緊張!!!~~~

而明天亦是我下學期開學的日子,我一星期有幾晚放工後要返學!識我的人都知我好怕凍,冬天放學後回到家已經好夜再加上凍的話,是我最難捱的時間!!!~~~不過,讀埋呢個學期我就會完成課程呢!!!~~~

p.s. 今日下午明明打左篇blog,但無啦啦唔見左,所以呢篇blog一共打左兩次!!!


沒有留言:

張貼留言