2012年1月21日 星期六

逛街

雖然開左學兩星期我都沒有點睇過上堂所講的內容,希望趁下星期有時間看看!!!~~~而年廿九開始天氣會轉涼,所以趁新今日和暖出街行下!

本來打算出屯門圖書館書借本書(因為今個學期返學的課本都好貴,所以想去圖書館先借來看看),出屯門當然會行埋屯門市中心,見到G2000有減價,不過試過幾件衫都唔係太好睇,所以無買,跟住到大眾書局,找不到我想買的書,只在市中心的吉之島買左少少野就離開!!!~~~~

因為彩豐行在圖書館附近,所以先去彩豐行看看,買左少少野,不過全部都係幫人買或我買來想人的,自己在彩豐行反而無買野俾自己!!!之後去到圖書館,在書架揾到想借的書,但去到櫃位借書時職員先話本書唔借得出街,所以借唔到書!!!~~~

回家稍作休息再出去睇中醫,約左中醫5:45pm,我見返正無野做,所以早少少出去診所附近行下! 診所附近的商場都有G2000,我見到一件之前想買的衫做緊半價,試身後都覺得不錯,而且該店仲有新的,所以買左件衫! 之後再去行書局,在商務揾到呢本書:



我上星期在元朗的三聯已經睇到呢本書,當時無買,今日去屯門大眾又揾唔到,睇中醫前在商務又見到呢本書喎,所以決定買!!!我用大學的信用卡付款,原來有九折的!!!

最括而言,今日都好滿足呀,雖然不是有目的地出擊購物,但無心插柳下都買到自己想買的東西,而且仲要有discount呢!!~~~!



P.S. 在其他blogger看到人家的blog好多得意公仔,加上有一位blogger教識我怎樣加這些生生動的圖案,所以呢篇blog用多左時間寫呢,希望大家睇得更開心!!!~~~


2 則留言:

  1. Jose姐姐,祝妳農曆新年快樂!這篇Blog真的可愛多了!哈哈~~我明天要回鄉過年了,很開心!有機會出去逛逛真的不錯,還可以感受一下農曆新年的氣氛,棒!新年記得要保重身體,過一個開心年!
    [版主回覆01/22/2012 13:11:08]欣欣:

    回鄉過年氣氛應該更好,也祝您身體健康,學業進步,笑口常開!!!~~~

    josephine

    回覆刪除
  2. 我今年都冇買新衫同新鞋過年, 連頭髮都冇剪^^但都有行街...^^
    [版主回覆01/27/2012 20:03:54]我以前新年前都會整負離子,因為我d頭髮好厚而且蓬鬆,但我而家怕吸那些頭髮的藥水會對身體唔好,所以今年只係略略修剪一下頭髮!!!

    josephine

    回覆刪除