2012年1月4日 星期三

天氣轉冷

今天的氣溫下降不少,天文台都講左話會轉冷,所以我今日著左之前係先施買的THE NORTH FACE羽絨褸。

,因為之前那件已經著到舊,而識得我O既都知我有幾怕凍, 我見以前那件褸得七成係鵝絨!而我又怕凍,所以想買件夠哂保暖的褸!於是,我新買的褸話係有八成鵝絨的(件衫寫住600,對照番即係八成鵝絨),仲要係長到去膝頭的褸,為左揾呢件褸我真係幾乎行哂港九新界的百貨公司(包括SOGO,JUSCO和太古廣場),因為好多羽絨褸只係長過腰少少!!!

件褸著上去的確係好輕身,但唔知係咪太輕呢,我覺得不是好好好暖,可能是我太怕凍吧!!!

未來幾日都會繼續寒冷,而下星期開始我亦開學,到時返學的日子真係"早出晚歸",大家都要好好保重呀!!!~~~

沒有留言:

張貼留言