2012年1月13日 星期五

失魂



我今個星期開始要返學,要兼顧的事情相對增多,可能令自己成個人都變得更"失魂"!!!

話說呢幾日我出外工作(俗稱 "出job"),本來我是和另一位同事一齊出job,但我同事今日下晝自己返左office做其他野,得番我自己一個! 而我今日下午都接近完成所有工作,於是我自己一個人把出job時從外面部門借用的files歸還!!!~~~歸還的過程也很狼狽,因為一來我好瘦,拎唔到咁多野,結果用張椅寄出去,仲要得我自己一個推,去到門口時d野跌哂落地,好在有位路過的女仕幫忙!!!~~~

還哂d野之後都已經好晏,於是我速速收拾好文件預備帶回辦公室(因為出job的地方距離office不太遠)!

今次出job我們是借用了人家會議室,而會議室內亦有洗手間的鎖匙!!!

我執好野後攞埋洗手間鎖匙去了一趟洗手間,然後就歸還會議室的鎖匙,之後行番office!
 
但當我行到office樓下,我突然醒覺女洗手間的鎖匙係自己褲袋呀................

當時我已經差不多到office,而且仲拎住兩袋野,所以我先回office把東西放低,再返去出job的地方還鎖匙,行來行去,搞到我氣都喘!!!~~~
返左呢份工幾個月,同以前的工作比較,呢份工比較 "粗勞", 有時要搬搬抬抬,走走 "笛笛", 呢一點係我最唔鐘意的!!!

對於呢件事,我承認主要是自己的疏忽!但另一方面,我都有少少覺得如果當時我同事和我一齊的話,佢可以幫我手一齊還files,我就無需要咁趕急,咁樣我就未必會咁大意!!!~~~吸取今次的教訓,搞到自己咁辛苦,下次我要唔好再咁"大懵"!!!~~~




沒有留言:

張貼留言