2011年11月20日 星期日

最近的心情


十二月就要考試,但目前仍未能夠收拾心情好好温書,好擔心自己會"讀唔切",但有時自己有心無力,雖然我份工唔算辛苦,但放左工之後我好難集中精神讀書,所以周一至五晚上我都温唔到書,只有星期六日放假時才有"體力"專心温書! 不過,可能我真係太"乍", 睇左一陣書就有點累,結果又要睡一睡和休息一下,結果一日時間都未必讀到幾頁!

當開始計劃要放幾多日假預備考試時,因為驚唔夠時間讀,所以計下計下總共可能要放七日假,我平時儲的假都是花在考試上,有時要放咁多假都有少少"心痛"! 而,自己目前手頭上還有一些工作未完成,所以要好好安排!!!~~~

星期五去左醫院覆診,結果有點血壓低,而為左要check下我的腎上腺素,醫院俾左三個大樽我留小便,仲要每曰24小的,所以我打算放假時才留!下星期五也要醫院覆診,看甲狀腺的專科,呢幾日因為要煩請假、煩讀書、煩工作,令我的心情也有所影響,希望自己可以好好應付吧!!!~~~

2 則留言:

  1. 好好計劃工作和讀書的時間,也許這能事半功倍。你付出了假期,但日後也許能換來考試的成功。就如我們學生測驗考試一樣,總要犧牲玩樂的時間去溫習,但測驗考試成績滿意便覺得一切都值得了。加油~~~!^^
    [版主回覆11/25/2011 20:04:54]謝謝您的支持和鼓勵呀!!!~~~

    回覆刪除
  2. 加油ar...best wish.

    回覆刪除