2011年11月13日 星期日

尖沙咀

今日趁朋友得閒,我們約在尖沙咀見面,因為我想到羽絨城看羽絨褸,不過未有合適的款式!!!

我朋友之前去日本交流時食過一風堂,佢好懷念那些味道! 而因為我和朋友都未有試過香港的一風堂,所以我們到了尖沙咀的一風堂午膳。上一次我朋友從台北來香港時我本來也想帶她去食,但那些人多到不得了! 可能今日係中午時間加上銅鑼灣都開左一風堂,所以尖沙咀的一風堂沒有太多人,等左一陣就有位,我試左白丸和叉燒割包:
(註:我無自己影相,所以以下相片是從網上揾的)





但最出人意表的事是我在一風堂撞到以前的中學同學,佢坐左我隔兩個位,中間隔左我朋友和他的朋友,我和朋友先入座,但佢地食得較快,早過我們埋單,當佢地埋單時我中學同學問我係咪XXX,我話係呀,之前我都用左幾秒時間先認得佢呀,佢就話一見到我就認到我,話我個樣無點變過呀!!!~~~

由於我朋友之前要出銅鑼灣做facial,所以我們行左一陣就走,我自己之後再行下就返家!!!~~~

1 則留言:

  1. 妳同呢位中學同學一定好耐無聯絡.

    回覆刪除