2014年4月5日 星期六

超忙碌

返左新部門幾日,晚晚成十點放工,真係做咁耐都未試過咁辛苦

我有晚做到九點幾同阿姐講要回家
阿姐有問我係咪好唔慣,我話係呀,佢放我走,
但唔知佢會否寫花我評核報告,唔俾我過試用期。

我早d走,阿姐和另一同事仲未走
佢地昨晚都係12點幾放,坐的士回家,佢地真係好厲害!!!

今日清明節,阿姐昨日有問我今日返唔返工,因我要拜山,所以同佢講唔返!!!

咁惡劣的工作環境,我都唔知自己是否可以應付到!!!

6 則留言:

  1. 看來你的新崗位真的好忙 , 不過一定要休息呀 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝關心,有時真係疲倦到企係到都想瞓著!!!

      刪除
  2. 唉...香港既工作文化真係令人好憤怒....我既工作時間係9-6, 但做到夜晚九點話要走都好似好唔啱咁...唔通人人都要好似你咁做到十二點先叫準時咩?
    佢地係咪冇屋企人嫁? 痴線嫁! 其實你好勁嫁喇, 我一早就唔撈了...你既忍耐力真高~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一d都唔叻,都有想放棄念頭,但會俾多少少時間自己,睇下遲d工時會有改善!

      刪除