2014年1月18日 星期六

面對 vs 逃避

自從轉左新崗位,自己一直都悶悶不樂,而且工作壓力大,經常有離職的念頭!!!

同朋友傾訴,大多不支持離職,大家都叫我要再俾多d時間自己,睇下係唔適合還是唔適應.....

有時我都不禁質疑自己係咪只係想逃避,唔想去面對!!!

對於面對困難/挑戰,自己能力低,或許我應該要勇於面對,對係一種鍛鍊!!!~~~




4 則留言:

  1. 我想如果能克服工作上的困難的事和人才離開,對將來的工作處理會好些.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個係問題核心,如果我的能力真的可以應付/克工作上的困難,那麼我就不用成日咁煩惱!!!

      刪除
  2. 新工作和新同事我諗都要花一段時間才能適應 , 時間耐咗跟同事合作慣便會開心了 .
    加油呀 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 同事間的問題不大,至怕阿姐d追魂call,一電話響我就有壓力!!!

      刪除