2014年1月28日 星期二

挑戰

呢兩日收到通知,我二月中要做briefing/presentation,講talk...真係好擔心

我來左新位唔係好耐(大約三個月),有時自己做緊乜都唔知,而家要去講talk,我講野又唔叻,平時好少出聲,真係唔知點搞!

我新年放假應該要在家預備資料,希望搞得掂。

我都明白凡事應該盡力去做,平常心去面對,但我自己有時好軟弱,好想逃避,唔想面對。

不過現實就是現實,我無得逃避,只好繼續盡力去完成!!!


4 則留言:

  1. 凡事都有第一次,加油!!!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝您的鼓勵,我都明白總要去嘗試,只不過自己始終會擔憂!

      刪除
  2. 祝馬年進步, 事事順利, 身體健康. :)

    回覆刪除
  3. 謝謝您呀,我也祝福您和家人們身體健康,心想事成!!!

    回覆刪除