2014年1月14日 星期二

工作的辛酸

今日放工前俾上司炳左一穫,有少少覺得委屈,因為我覺得佢無講清楚想我點做,我做完d野唔o岩佢心意佢怪責我!

有時我都反省下,究竟係咪自己做得唔夠好所以上司會咁對我呢???定還是我新報到,佢知我唔敢反抗,所以恰我,心情唔好就揾我來出氣呢???

雖然,人工有部分係要受老細氣,但我有時候都不禁會問自己,為左份糧而受委屈,甚至"被人魚肉",究竟係咪值得??自己會接受到這種待遇嗎???

4 則留言:

  1. JOSE, 加油呀! 我未出來做野,但我都好明白你講個種SITUATION,真係好無奈,有時都唔知個上司想點,可能佢自己都唔知自己想點。
    唔好太在意啦,盡力做好左就得喇:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 您講得好好,無論做乜野,最緊要盡力!!!

      刪除
  2. 打工遇到的事好些時候都不解,被人"炳"是他心情不好還是做錯了?
    如果是不合他的意思就跟他意思去做,不用想得太多.打工是一起將事情做好,而你是協助上司把事情做好的人.
    又或者在他吩咐你做事的傾講過程中,你先跟他說說你將會如何處理這事,聽聽他的意見,免得在完工時原來根本不是這意思.
    加油!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 您講得好o岩,經一事長一智,希望自己日後可以處理得更好!!!

      刪除