2013年3月6日 星期三

和舊同事相聚

難得返到灣仔的辦公室,所以今日趁機約左舊同事食午飯。 呢位朋友雖然只係大我一歲,但已經結左婚生埋仔,佢仔仔下個月就滿一歲!!!~~~

朋友今日同我食飯之餘,仲送左呢間餅店(http://www.blessingshk.com/about.php)的曲奇餅給我,每包曲奇餅上面仲會綁住張卡仔,上面有d鼓勵說話的,真係好多謝佢!!!~~~食完飯我見有時間,朋友仲陪我行左一陣街睇下野!!!~~~

由於今日飲茶時有點心漏單無o黎到,所以我食得唔多野,同朋友分別後,我去麥當勞買左個包先返自己辦公室!!!~~~

其實係我約朋友今日食飯之前,上個星期本身有其他人用公司電郵(一位較高級的同事,是我的mentor)約我今日食午飯的,但我和她們(我mentor約埋佢其他mentee)話題較少,所以我後來睇到電郵後都無覆到佢地...我以為佢地唔會再理我咁多啦....估唔到我mentor今早會發短訊和打電話給我,佢話發左電郵給我無收到回覆(我之前有好大段時間出左街做野,無返公司睇電郵), 呢位mentor都有關心和問候下我...我就同佢講之前在外面工作,所以無睇到電郵呀!!!~~~

諗返轉頭,我都覺得自己成日唔多理佢(睇左電郵後唔去而又唔覆佢)都有少少衰(因為我mentor係好out-spoken,而我又非常內向,所以我覺得同佢唔同夾)...雖然大家性格喜好有唔同,但畢竟她都是希望關心下同事和聯絡下對方先會約我食飯, 下次有機會我都會和她來個午飯聚!!!~~~


1 則留言:

  1. 希望你能和朋友多聯絡!
    [版主回覆03/07/2013 09:24:36]其實我和傾得埋的朋友仔會聯絡的,但有時候我驚如果約d唔係咁o岩傾的人,出到o黎大家又無乜話題!!!~~~

    回覆刪除