2013年1月18日 星期五

不愉快的覆診

本來我上年12月中會返醫院覆診,但當時我咳緊唔舒服,所以改為今天先覆診!!!~~~

我的覆診時間是3點,中午我們的大大大老闆請食午飯,我食完飯即刻趕去醫院,去到醫院大約3點半!!!~~~

今日唔知發生咩事,大家一直等,5點後都仲有3個人(包括我)未睇症,真係從未試過等咁耐,姑娘都同我講唔好意思!!!而我仲係全場最後一個入診症室,當時已經近5點8! 我今次覆診不愉快除了有一少部分係因為等得耐(呢個絶對不是主要原因),我最最最唔開心係覺得呢位醫生好敷衍!!!~~~

今次係睇一位好年青的女醫生,入到診症室後佢循例問下我一些問題,我就講哂我的情況佢知,佢再幫我檢查下,跟住話我的情況同之前差唔多,無乜特別! 佢話我唔做手術的話,無乜野可以跟進,返來覆診都無乜大意義,我覺得佢比較 "官腔"!!!

然後佢又叫我伸直雙手,我見到我左手好似有少少手震,阿醫生問我平時係咪好緊張! 我話我而家都無乜緊張呀!!!~~~

上月我病時去過公營診所睇醫生,當時我同醫生講話我成一年無驗過血,使唔使再驗,那位醫生話可以幫我再抽血檢查下,但由於我當時病緊,所以無立即抽! 咁呢位醫生寫左張表格列明我要抽血檢查的內容,叫我好返再去診所抽!!! 由於我想我的病歷統一少少,所以我諗住今日去醫院抽埋血,咁醫院跟進時都有齊全的紀錄(因為那間公營診所無專科,只有一般門診,而我抽血的檢查是關於我睇緊的專科)!!!咁我拎左呢份表份俾今日那位醫生睇,同佢講話我都有近一年無抽血檢查,可否安排我今次抽血呢???

今日呢位醫生就話: "每個醫生都有不同睇法,等我講返d規矩先啦,無人話要一年或定期抽血檢查,您可以上網查下,之前都幫您抽過血,而且唔止抽過一次!

去到呢度,我都有少少嬲,仲火火地, 我心諗我而家係o黎睇醫生,唔係入課室聽老師上堂,您使唔使用 "規矩" 來 " 撻"我呀!!!~~~

於是我都不甘示弱,我話 "ok, 咁您而家係咪認為我無需要抽血! 無錯,我在醫院係抽過血,但那兩次抽血的時間已經分別是2011年中和2012年2月,相隔咁耐,係咪應該再做一次檢查比較妥當呢!"

咁醫生又話: 如果您而家無新病徵,係無需要抽血! 您有無心跳呀???

我答:有呀,我早上有時近6點就會心跳,跟住醒左,我之前都會咁跳呀!!!~~~

醫生佢再問: "以前同而家係咪一樣咁跳法呀"...我答佢以前同而家都會跳,但有少少唔同跳法囉...(其實我都唔係太識分別跳法的不同)

可能醫生覺得我好煩而且感覺到我不滿,最終都有幫我安排抽血! 我心諗,好在我比較年青識得爭取,換轉係一些上年紀的病人,好易就會俾醫生打發算數~~~

跟住醫生話我的情況,唔做手術返來覆診都係見下醫生咁啫,無乜特別野做,一年後先再返來覆診啦!!!

我梗係唔會咁 "順攤" 由得佢耍走我,我答話一年咁長時間,中間有咩變化好難預計,可否大半年覆診一次呀!!!

然後阿醫生有少少晦氣咁話: 有變化您肉眼都識分到和睇到,您自己都識去感覺,如果真係有大變化您可以打電話返來提早見醫生"~~~

聽到佢咁聽,我就話 "我只係普通常人,我的觀察和判斷未必一定準確,最好的方法應該是由醫護人員定期去跟進和判斷!!!~~~

您估下阿醫生點反應......

佢話 " 我同您的觀察唔會有大分別喎,都係咁去睇啫"......

雖然最後佢都係排左大半年後覆診,但您話係咪真係俾呢個醫生激親吖...咁同病人講野都得...佢今日所講的說話和態度亦令我有少少不滿和嬲

見完醫生我急急腳出去揾姑娘抽血(因為姑娘要等全部人睇哂先可以離開),費時阻住人咁耐...抽完血終於可以回家,回家時間同我平時放工接近,真係無諗過搞咁耐~~~

我明白政府醫謢人員每日都處理好多工作,但可否多從病人角度出發呢....試諗下,一個病人排期成半年,掛號後再等超過2小時先見到醫生一面,但竟然用如此敷衍,官腔和草草了事的心態去面對病人,實在令病人失望!!!~~~

我平時都算係一個 "淋善"的人,好少會咄咄逼人,但遇到今日呢位醫生我都忍唔住要"反抗"...

能夠遇到好醫生,真是一件幸運的事!!!~~~有時睇唔睇到好醫生都好靠彩數!!!我不知道是否因為呢位醫生太年青抑或是她個人問題,姑勿論她的醫術是否精湛,但我認為她對待病人的態度仍然有待改善!!!~~~


4 則留言:

  1. 呢個醫生真係馬虎,佢係醫生,佢的專業一定好過我們。點會叫病人自已去觀察睇。
    [版主回覆01/19/2013 11:30:54]您講得好o岩呀,如果病人叻到自己完全識得觀察和處理,就唔使定期返去覆診啦...佢成日都想打發我咁款,好似講到我唔使再跟進,乜都唔使做...做咁細的檢查(抽血)仲話要同我講 "規矩",您話係咪令病人唔開心呀///我平時都偏靜唔多出聲,遇到佢我都要表現強硬少少,否則佢更加唔會理我~~~

    呢位醫生太冷淡加上我係最後一個,搞到我有些問題今次都問漏左,要下次覆診再問!!!~~~

    回覆刪除
  2. 我的名字叫悲傷2013年1月19日 凌晨4:17

    下?唔做手術就要耐D先覆診?唔係應該唔做,反而要密D的嗎?咁耐先覆,有變化咁點?提早唔易呀~
    [版主回覆01/19/2013 21:29:23]佢眼中可能覺得我無乜事,唔使咁密跟進,我最反感係佢搬"規矩"壓我,話無人講過隔得耐就要抽血一次,又話返去睇都無大意義,我自己都可以察覺到變化...我當時真係俾佢呢d態度搞到嬲嬲地...

    坦白講,病人身體有問題覆診都已經好難有好心情,再加埋佢呢d近乎漠不關心的態度,真係想有好進展都難啦~~~

    回覆刪除
  3. 不知何解?我遇到的女醫生都是那樣的。男醫生就比較好一點。
    [版主回覆01/21/2013 09:34:05]真的嗎???我覺得有時女醫生都有好的,但可能是較少數...男醫生我都覺得一般比較爽快d, 無咁斤斤較較///

    但現在我見好似女醫生數目多過男醫生,尤其係年青一輩...

    回覆刪除
  4. 政府醫院就係咁嫁喇, 我連去睇牙醫都係你嗰種感覺,比老師教訓咁囉~
    [版主回覆01/26/2013 11:43:15]都唔知係工作量太繁重還是醫生的問題,我們都有不好的遭遇....

    不過如果醫生態度好d, 病人都舒服d, 您好我好大家都開心d啦...

    回覆刪除