2013年1月17日 星期四

俾人嚇一跳...嚇到我捉住阿姐隻手

今天下午要去聽講座,所以我今日無帶飯,和同事去左"八囍"飲茶!!!

我第一次去呢度食野,我們點了胡椒餅(呢個辣我無食), 擔仔面,蝦餃,粢飯,奶皇飽,,排骨飯和油麥菜,味道都幾好,呢間店話自己無味精喎!!!甜品我們揀左羌茶珍珠湯圓,有一粒粒黑色好似珍珠奶茶的珍珠,但較稔,湯圓是芝麻湯圓!!!~~~

食完飯我和我阿姐、再加另外一位女同事三個一齊坐巴士去舉行講座的地點! 落車後要過兩條馬路...我阿姐行最前,中間係我,我同事行最尾,過完第一條馬路去到中間等紅綠燈過第二條馬路時,行係我阿姐前面的一位阿伯突然"啊"一聲大叫,嚇到我即刻住我阿姐隻手...

其實我當時會捉住阿姐隻手一方面係有少少驚啦...另一方面我怕那位阿伯轉身時會傷害到我阿姐,咁我捉住阿姐到時都可以拉開阿姐!!!~~~

那位伯伯"啊"左一聲之後無其他特別行為,停在原地, 我們三個見綠燈照過埋條馬路(當時仲有其他路人)~~~

當時我嚇到個心卜卜跳,好在我阿姐當我隔離,俾我捉住佢定下神(雖然阿姐無話我亦無扯開我隻手,但佢可能心中暗叫唔好彩,無啦啦俾我呢個手下捉住隻手,仲可能覺得我好無用)!!!行最尾的女同事可能見到我捉住阿姐隻手咁"激動",問我係咪好驚...我就答"XXXX(我阿姐英文名,平時我們都稱呼大家的英文名)唔驚呀,但我驚到捉住左佢隻手"~~~

我呢位阿姐(就是平安夜返工送面膜給我的那位)為人真係唔錯的,食飯會夾餸俾我地,又唔會成日催我們做野!!!雖然佢平時都係靚太一名,著得好靚咁返工,但有時我們出街做野去到一些環境差少少的地方,佢都唔會嫌三嫌四,"容忍"到比我仲高(我比較麻煩,有時去到一些工作環境,我會覺得無自己寫字樓咁乾淨企理,尤其係洗手間),所以我都幾欣賞佢!!!~~~

當我再回想返呢件事,我都覺得自己太誇張,而且仲好"小朋友"!!!咁大個人都鬼咁細膽,咁少事都會被嚇到!!!~~~我真係要好好檢討下,下次要鎮定d先得~~~


3 則留言:

  1. 我的名字叫悲傷2013年1月17日 凌晨4:35

    其實佢真係OK好人
    [版主回覆01/17/2013 20:41:54]無錯,以女上司來說我覺得她真的是十分好人,唔會亂鬧人,又唔會將自己要做的東西 "瀉" 俾下屬,所以我都覺得好幸運!!!~~~

    回覆刪除
  2. 係咪因為事出突然先甘驚?
    [版主回覆01/18/2013 10:57:22]無錯呀,行行下失驚無神有人大叫,真係俾佢嚇親~~~

    回覆刪除
  3. 呢D都係正常反應,無啦啦有人叫,真係嚇C人。
    [版主回覆01/19/2013 11:35:47]哈哈,我諗返起當時情況,全場以我的反應最大,反映我真的比較細膽,下次要學下鎮定d,唔好遇到小小事都咁大反應~~~

    回覆刪除