2012年8月11日 星期六

非常充實的一天



今日到炮台山和兩位同事一齊學整口金包,我們大約兩點開始做,先揀選自己喜歡的布樣,由裁布和畫紙樣開始,一步步慢慢縫,最後就是上口金扣!

平時自己都好少縫野,所以當要縫厚布時都有少少困難
!!!~~~

因為我要回元朗看中醫,大約四點就離開,所以那個口金扣還未縫好
!!!~~~



 




下午大約五點幾返到元朗睇中醫,今次試睇一個新的中醫--醫師,可能第一次睇佢,所以睇左成半個鐘! 佢好強調藥係其次,個人的生活,飲食,情緒等都好影響身體,希望我會夾佢吧!!!~~~

2 則留言:

  1. 個人生活同情緒真係好有關係嫁.不過香港打工仔好難响飲食上著手呢~ 响公司仲多過响屋企.
    [版主回覆08/12/2012 19:34:12]我睇親中醫d醫師都叫我做野唔好咁心急,可能我性格太過緊張吧!!!,而家學緊慢慢去調節~~~

    返工如果要出街做野在外面食飯,真係好難食得健康! 如果我唔使出街做野留在office的話,我都會帶下飯,起碼可以食得無咁油!!!~~~

    回覆刪除
  2. 這些包包很可愛, 像日式角子包, 要買一個很貴的。難得你有心機整,讚!
    其實情緒對身體的影響力是難以想像的強,慢慢調整心境會有幫助。
    [momo回覆08/16/2012 09:33:32]最緊要你享受過程。看來讀完書,有時間安排其他興趣班,好事!
    三色飯,我未煮過,是奶奶及爸媽煮的。我爸媽的三色飯,紅米及糙米比重多,他們是加多點水及提早2-3小時煮;我奶奶的三色飯的紅米及糙米只有少許,所以她跟平時煮飯時間無異,只是多加水,所以出來的白米會比平時軟。你有機會在超市做推廣紅米/糙米時,可問問推廣員。有進一步的方法,我再話你知。
    [版主回覆08/15/2012 19:45:48]這些口金包在一些格仔舖或網上一個大約賣$50-$60!出面呢類course都有平有貴,貴則近$200,我那天則是選了一個較平的地方上堂,在炮台山,每人$100! 那天我和另外兩個同事一齊去學整口金包,不過我有事早走,所以最上的口金扣其實未縫好,等我今個周未再專心縫! 如只看相片貌似不錯,但其實近睇實物時係有好多瑕疵!不過今次第一次做而且志在享受過程多於實際的成品,所以我都幾滿意呀!!!~~~

    因為我現時晚上不用再上堂,所以多左空閒時間,又唔想常常上網,所以學做下手工! 除左做小錢包外,其實我仲想學編織呀!!!不過現在已經好少人編織,所以未找到合適的課堂!!!~~~

    另外,我想問您有關三色飯的煲法呀! 紅米和糙米要浸幾耐先加埋白米一齊煲呢???!!!

    jose

    回覆刪除