2011年12月28日 星期三

與舊同事午敍

今早全組同事一齊去左總部影大合照(路程大約8-10分鐘),影完相一行人再返office!!!

難得我身在灣仔,加上不太忙,所以我今日約左以前部門的同事朋友食午飯,除了相約的舊同事,沿途仲撞到其他以前的同事,所以今日總共見到六個舊同事,其中兩個係約左食飯的,另外一個係專誠攞月曆給我,其餘三個就係咁o岩撞到!!!

大家都有成幾個月無見面,但一見面依然充實話題,渡過一個遇快的中午!!!

12月除左要考試之外,都算係一個輕鬆的月份,因為一來多公眾假期(加上我請左幾日假温書考試,所以返工時間相對較少),而且12月由於我放假考試的關係,所以好少外出工作,可以安安定定咁坐在自己的辦公室做野,無需頻頻撲撲,仲可以約下以前的舊同事食飯(因為大家都在灣仔)!!!  ~~~

佢地話我無乜點瘦左,但我甲狀腺那粒瘤真的愈來愈大呢,令我都好不安!!!

開心的日子總是過得特別快,到左1月,我又要開始返外出工作的"顛沛流離"生活呢!!!~~~


1 則留言:

  1. 生命是充滿偶遇和挑戰. add oil~!
    [版主回覆12/30/2011 20:30:35]謝謝您,大家一起努力!!!~~~

    回覆刪除