2011年12月23日 星期五

聖誕假期前夕


今早外出到一個場地工作,因為那個office的同事要趕去中午的聖誕party,而我亦感受到濃厚的"holiday mood",結果緊緊忙忙咁影哂所需文件,諗住返自的office先慢慢再整理!結果,我竟然大意到寫左今日係12月24日............................................................................................

我真的好大意呢,因為自己的粗心大意,連日期都搞錯左,所以下星期我可能又要出外一轉,改番日期!!! 日後自己真的不能再這麼粗疏,因為一個無心之失後果可大可小呢!!!~~~

而今日係放聖誕假前的最後一個工作日,中午我們組別一起出去食自助餐,同事安排了意大利菜的自助餐,由於我之前腸胃不適,加上不太喜歡意大利菜,所以唔係食左好多野,d同事但驚我唔夠飽!!!~~~

放工前,同事在office的某個角落發現了一2008年北京奧運的紀念特刊,於是提議抽獎決定那可獲得這份"獎品"。有些同事沒有興趣,自己放棄,最後只有四個人抽,結果幸運地由我抽中呀!!!~~~

1 則留言:

  1. 恭喜曬...^^剛剛十二點LA...聖誕快樂!!!
    [版主回覆12/25/2011 12:47:59]聖誕快樂呀,好快又迎接新一年呢!!!~~~

    回覆刪除