2011年12月29日 星期四

遇到中學老師

今晚放工坐地鐵至中環站落車上扶手電梯時見到企我前面的那位女仕是我以前中學的一個相熟老師-Miss Lo, 佢當時講緊電話,等佢講完電話(那時已經行到香港站),我便上前同佢打招呼,佢不但無認唔到我,佢仲話"梗係記得您係邊個啦"!!!~~~

之前我們一起坐東涌線傾計,Miss Lo都話我好瘦,我就同佢講下我的健康、工作和學業等等,因為我在南昌下車,所以我們只傾到一陣而已!!!~~~~

Miss Lo 在我讀中一和中二時都有教我,而計落我都起碼有四五年無見過Miss Lo,上一次同佢傾電話亦已經係兩年幾前(當時我煩緊轉工,佢都有同我傾過)我覺得佢都瘦左呀,可能現在做老師真的很辛苦!!!不過佢依然都係咁斯文,又nice,佢以前後生時又靚又識著衫兼且打扮得非常合時宜,簡直係我偶像呀,hahaha!!!~~~

今日這麼有緣能遇上Miss Lo,真的好開心呢!!!~~~

1 則留言:

  1. 真好!如果我遇到從前的舊師,我未必有膽上前打招呼。如果在街偶然遇到,真的是很有緣份~!^^
    [版主回覆01/01/2012 21:08:20]哈哈,如果不太熟的老師我也不會上前打招呼的,怕人家已經不記得自己!

    回覆刪除