2011年10月3日 星期一

新的崗位

今日第一日返新工,我被調派內部審計的工作(internal audit),呢一組只有八人,而呢一組係要經常外出工作!以今日為例,全部同事都出哂街做野,,只得番我一個人在office.而且我office的座位超大風超凍,我明天要帶件厚衫先得,星期五我都要去外出工作呢!


 


我以前未做審計,而一般呢講,審計的工作時間都好長,加上要經常出街做野,所以我都好擔心! 而且,外出工作的地方一般都唔係鬧市,同事們集合後要一齊call車入去,好唔方便,而且我有時返完工仲要出去市區上課! 新的工作要走來走去,成日都要出街食野無得好似以前咁坐定定,我都好怕自己會唔適合呢種環境!所以今日返新工我都唔係太開心。我係度諗,呢份新工會唔會仲差過以前呢,因為以前工作時間和地點起碼係固定,所以我都好懷疑究竟自己係咪攞妮衰”,結果又令我覺得唔開心和無心機,甚至好質疑究竟我轉左工係咪真係可以過得比以前, 希望做落自己會適應和喜歡這份工作吧!!!~~~


 


 


2 則留言:

  1. jose, 我要離開yhaoo blog了, 謝謝你, 珍重.

    回覆刪除
  2. 現在適應了新的工作環境了嗎?
    每個人轉換新的環境難免會有點不安,但只要抱著要努力的心態去嘗試工作,說不定會有令你意想不到的好結果~一起加油努力~~~^^
    [版主回覆10/15/2011 22:01:58]我呢兩星期好多時都要去看醫生,所以真正做野的時間不算多!

    對我來說最辛苦的地方是要離開office及到要去不同的地方工作,希望我可以應付得來吧!!!~~~

    我估計您好快又要測驗和要温書,您都要加油和好好保重身體呀!!!~~~

    回覆刪除