2011年10月27日 星期四

外出工作

今天我上任同事陪我一起外出工作,好讓我體驗下真正外出工作的實況!

我們先到沙田,因為有佢幫忙(佢非常之熟手),所以很快很順利就完成! 由於佢約左其他人食飯,所以午餐我自己一個人食,下午先再會合上任同事展開工作! 由於距離下午那一場的工作(地點在九龍)還有一段時間,我去左新城市廣場行街兼食飯,可能我今日孭住背囊(因為方便出外工作可以放多一些東西), 我食拉面買"飛"時收銀員話有學生證的話可以叫學生餐呀,哈哈,莫非我的樣子真係咁細個,咁似學生!!!~~~我問佢我現在的學生證是否也可以用,她說無問題,結果我今日中午可以食到 "學生餐"呀!!!~~~食完午餐仲有時街行下街和坐下先去搭車!!!~~~放工時在火車站有泰昌,面包仲一律全日賣$5,仲咁o岩有新鮮出爐的面包,我都買左一個食呢!!! 所以,然今日都算幾滿足!!!~~~

由下一次開始,我就要自己一個人去外出工作,希望我可以適應和應付得來吧!!!~~~

p.s 上星期燙傷的皮膚開始變深色和甩皮,應該是有新的皮膚生出來,所以也皮膚有時會痕呀,希望快點復原吧!!!~~~

1 則留言: