2011年9月8日 星期四

過去幾日的生活,簡單來說,就是一個"亂" 字!


星期一正式開學,因為本學期沒有太多自己心儀的科目,所以現時還為選科的事情而煩惱! 加上自己又成日都心思思想放假去玩,所以更加難集中精神!


放工後要返學,所以前幾晚的晚餐都要在外面吃! 我平時食得好清淡,食得太多外面的食物我會好唔習慣,加上夜左回家,少了休息時間,結果我今日喉嚨又開始唔舒服,已經看了醫生! 睇醫生時連醫生都話我甲狀腺的瘤好像愈來愈大,自己的身體真的令人擔心呢!


而這星期只是剛剛開學,仲有一年要"捱"呢,而且下個月自己仲會轉工,新工作的工作時間甚至比現時長,我希望自己可以應付得來吧!!!~~~


沒有留言:

張貼留言