2014年9月6日 星期六

澳門遊

上星期日同朋友去澳門,主要係去睇水舞間,我是第一次去澳門呢!

出發前問facebook 的澳門朋友有咩好介紹,朋友仔非常好人,話去碼頭接我和陪我到處去!!!

在氹仔落船後好多人過關,排左好耐隊先過完關,一出門口已經見到朋友係門口等我,之後一齊坐車返本島,先去新馬路附近食葡菜,味道唔錯,食食下落大雨,等到無咁大雨我們就離開食店。。。

之後朋友帶我們坐巴士,仲預備埋澳門八達通俾我,我們坐車去龍環葡韻睇葡式建築,再係官也街行下,買手信。。。再坐車去威尼斯人食葡撻。。。

行到咁上下就出發睇五點開場的水舞間,我媽咪之前睇過話好睇,所以這是我去澳門的主要目的,呢個表演真係幾精彩,我相信亞洲應該無乜其他地方有類似表演。。。

完場後澳門朋友和我們一齊食晚飯,再陪我們們坐車去碼頭,真係好多謝佢!!!

即日來回真係幾攰,所以我星期一放假,更約了以前的中學老師見面!!!

2 則留言: