2014年7月5日 星期六

工作地點+待人處事

我由四月開始調到粉現時的部門,返工的地點偏遠,係火車/地鐵站要再坐小巴,我超憎坐小巴,d司機開車好似舞龍,最難頂係有時架小巴超臭煙味,我懷疑司機開車前係車上煲煙!!!

而我上司都係一個工作認真和著緊的人,不過佢心地唔錯,有時我有工作上的問題想找她討論時,佢都樂意抽時間同我傾!!!

而我們的工作,除了專業的部分,都要處理埋員手的人事問題,人事一向係我的弱項,而且以前自己亦沒用有這分面的經驗。

無論係專業或人事方面,我都覺得現時的上司對自己待人處事有所啟發,是一個值得學習的對像!!!

4 則留言:

  1. 是吸取經驗的好機會,加油 ^^

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 我都覺得而家的上司唔錯,有時我唔識去請教佢,佢都唔會覺得我煩厭,好難得!

      刪除