2014年3月8日 星期六

意想不到

本星期有一件我完全意想不到的事情發生。。。。。

星期一收到通知我下個月就做滿半年,要填寫第一份評核報告,到左星期四,我收到電話,人事部通知我四月將調任另一個部門,星期五真式出左公佈。。。。。。

我在現時的崗位未做夠半年就調職,一般好少會有如此調動,不知是否我現時的上司不太滿意我表現還是有其他原因,而我調職後無人接手我而家的崗位。

雖然在現時的崗位我是覺得吃力,但也不敢肯定新崗位是否比現時好,會盡力而為!!!

6 則留言:

  1. 對~ 盡力而為! 一切順利 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 生活中有好多野都未必在個人控制範圍,盡力去做,有困難就面對它,接受它,解決它!

      刪除
  2. 橫掂你都覺得現時工作吃力, 哈...調都係好事oY...

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知好定唔好,而我無得揀,只可接受!

      刪除
  3. 好事 ^^
    祝新崗位工作順利

    回覆刪除