2014年3月1日 星期六

放假+編織分享

下星期係細佬生日,今日請佢食生日飯,去左屯門vcity,本來想去八月,但十分多人等位,結果轉到利小館,食物質素不錯,但個人覺得未至於去到佢標榜的米芝蓮一星推介咁誇張!!!

食完野見有時間就去睇中醫當調埋身體,回家睇下書,輕鬆過一天!!!

自從上年十月轉左新崗位,比以前忙,少左時間做手作,有些書買了但還未有時間研究,




但當有時間我都會鉤下小飾物,可以送給朋友們...以下是我以往的編織作品


最初織野係小學時織過頸巾(參加編織學會),但可能搬屋時已經掉了,而且織得好肉酸...


呢件係中三升中四暑時鉤的披肩,當時初初接觸鉤針,覺得都幾好玩...



升中四一路到大學畢業出來工作都沒有再接觸鉤織...直至2012年再重拾此手作(因我2012年完成了碩士兼讀課程,而且工作不太忙,較多空閒時間)

最初做下小物件,如八逹通套



後來認識左一d編織愛好者,幫忙在淘寶買工具和毛冷,令我開始"增加產量"

織過頸給給細佬(但佢好似仍未用過)




之後織帽













去年有兩位朋友懷孕,於是鉤了bb衫仔,細細件易起貨



亦有鉤一些小飾物給朋友/同事




 這是織給自己的背心!!!

 

 希望日後能有更多的作品誕生!!!~~~












2 則留言:

  1. 好靚啊, 你係咪knitting 多過crochet架? 我都想學knit 帽, 覺得靚過鉤出來. ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我其實織野唔叻,只識高低針,所以我多數係用鉤針...

      鉤針好處係較快完成作品,而且我個人掌握鉤針較易....

      棒針的作品的確較靚,較暖而且有彈性....

      刪除