2012年4月11日 星期三

要有好心情


剛放完復活節假,事情一件一件接踵而來,令我好像快要喘不過氣!

話說我覺得吞野好似有點阻礙,昨天看完牙醫(呢個appointment是好耐之前約)之後再去睇西醫,o個醫生竟然話我只係作病而影響喉嚨,開左消炎藥給我,我都無乜食佢d藥呀,因為我真係唔太信佢! 我更加怕我吞嚥是因為甲狀腺瘤的影響,我怕除左原本的一粒外,又生多左呀!!!~~~

如果昨天不是回來看牙科,我可以到政府診所看醫生,如果明天不是要上training,我明早都可以去看醫生,但總是有阻礙令我無法做想做的事~~~我今日留在office得閒,但偏偏診所就預約滿哂,真係令我覺得好"激氣", 令我心情好"忟",因為自己好盡力去做,但其他野都唔夠配合,以致未能如我所願!!!~~~可能呢排自己因為身體問題而有壓力,今朝仲發左個好奇怪的夢!!!~~~

我知道自己的情緒會影響身體,所以我要好好管理和控制自己的心情!!!~~~

在我身邊的家人是令我有"正能量"的來源!!!~~~話說有一日我同媽咪講話我行過超級市場見到蓮霧

呢款水果係我最喜歡的水果之一!!!~~~之後我媽咪去買餸時真係買左蓮霧回來呢!!!~~~

又話說我食左一次消炎藥覺得口乾,我媽咪就煲川貝湯我飲呀,真係令我覺得好幸福!!!~~~

1 則留言:

  1. 為著我們有好的心情加油!我想,若然每天懂得感恩,快樂便會慢慢地一點點儲起來,我們都要用心發掘生活中的一些小快樂啊!
    [版主回覆04/13/2012 19:53:59]無錯,從微少的地方也可以找到快樂!!!~~~

    我們都應該抱有樂觀和積極的心境,珍惜當下所擁有的一切,好好享受活!!!~~~

    回覆刪除