2012年3月23日 星期五

好彩

今日有兩件好彩的事:

平時出街做野要坐車的車錢,我係可以我可以申領! 而因為我係頭一次申請,所以我要"睇我同事頭", 等佢claim時大家一齊claim埋!

但我呢位同事做野有時都幾混亂,所以近半年的車錢遲遲都未claim! 今日佢終於都寫好份form,借俾我參考再去claim錢!

當我填好份form再揾finance同事claim錢時, finance同事話今日係claim 錢的最後一日,如果今日趕唔切claim上年度的錢時,一係就唔claim,一係要解釋!而且同事借我填的資料仲有問題,好在搞完一輪都可以claim到!

我呢位同事成日做野都好似好"呢hea"咁,佢仲話以前佢都試過因為趕唔切而claim唔到錢! 我心諗,既然您知有deadline,咁您就早d 去claim錢啦! 所以,我有時都唔係太認同我呢位同事的做野方式! 雖然我覺得佢做野麻麻,但佢係呢度做得耐,我supervisior仲寫到佢份apprasal 好好呀!

另一件事唔知係好彩定唔好彩,今日放工在地鐵站坐扶手電梯落月台時,條電梯落緊時無啦啦停低,"剎停"那一下我成個人都"中前", 好在扶住個扶手先無時,真係幾"嚇人",幸好無人受傷!!!~~~

2 則留言:

  1. 小小的幸運也能為自己帶來生活上的希望,小小的事情也懂得感恩,日子也會過得快樂一點。加油啊!
    [版主回覆03/31/2012 20:55:25]對呀,正面的思想和感恩的心都可以令我們的生活更快樂!!!~~

    回覆刪除
  2. 如果工作真係太辛苦, 唔開心, 真係要諗諗轉下個環境,,,最緊要過得開心健康嘛...
    [版主回覆03/31/2012 20:56:30]每份工作都有其好壞,有時候為生活,我們不得不作出取捨!

    目前為止都還可以支持到,所以會繼續做住先!!!~~~

    回覆刪除