2012年3月16日 星期五

身體狀況

今日覆診,醫生話上月抽組織的結果好大機會係良性,因為抽出來的主要是液體! 政府醫生問我想唔想做手術,佢話醫學上,佢唔傾向我做手術,因為size不大加上我仲年輕,而且抽左兩次組織(上年和今年)都顯示好大機會係良性!


我答佢,如果無迫切性,我目前都唔想做手術,因為始終任何手術都有風險! 佢話如果係咁,隔一年先返去再睇下情況,如果情況無變化,就無需做手術,可以由得佢! 所以,我下次的政府醫院覆期是2013年3月! 醫生話如果在此期間我有問題可以打電話返醫院要求早d跟進! 其實我反而希望唔好隔咁耐先覆診呀,起碼有人幫您觀察住情況!


覆診後我再去左申請檢查報告和其他紀錄(如x光片),大約要40天先有得攞!另外,約左5月睇私家醫生(到時希望所有醫療紀錄都已經寄到俾我),等我去睇私家醫生時可以攞埋去作參考,看看私家醫生點講!本來5月考完試,諗住去旅行玩下,但現在計劃很大可能會擱置,因為睇私家醫生真係好貴,醫生費再加其他檢查和化驗,計計埋埋一次可能起碼要七八千,所以自己未必有咁多"閒錢"去旅行!!!~~~


目前我都無乜野可以做,只有盡量保持心境開朗,希望這樣會對身體有幫助!!!~~~


1 則留言:

  1. 嗯...冇事ge...best wishes
    [版主回覆03/18/2012 20:08:31]多謝您的關心,大家都要好好保重身體呀!!!~~~

    回覆刪除