2010年11月28日 星期日

生病

前幾天喉嚨不適,星期五晚去看中醫,結果中醫話我有少少發燒,而星期六我開始咳,終於還是去了看西醫呀,因為,我想盡快康復! 而且我好怪呀,用温度計探熱是探唔到我發燒,但當我自己和中西醫摸我個頭和身時就會感覺我係有 少少興” 。我食完藥之後好似心跳快左,難集中精神讀書,好似成個人都不在態度之中,加上中醫叫我要食粥,會易消化一點,搞到我好似無乜力咁


好多時我考試前都會發燒,如2007年考QP,2009年的部門考試!逢我現在真係 屋漏偏逢連夜雨 “, 在我最需要時間和精神去讀書時生病,仲要次次放假先來病,真的打亂了我先前的計劃! 我會繼續努力的,希望我今次也可以順利過關吧! 所以!!!~~~


沒有留言:

張貼留言