2014年11月15日 星期六

人事管理

最近,我的下屬似乎顯得未能好好管理他旗下同事,他想我出面去或搬我出來震住佢班同事。

起初佢咁提出時我一時鬆懈,無意識到當中的嚴重性,經身邊同事提點後覺得做法有所不妥,如果我出面可能不太合適。所以,稍後我打算和我下屬傾傾,叫他好好處理。

在人事管理方面,我無乜經驗,而且個性較"淋善",真的要好好注意。。。

2 則留言:

  1. 好耐冇來啦,
    我唔記得左個密碼, 諗好耐先耐返 ^^

    唔好講上師同下屬, 普通人與人的相處都係好難搞

    祝工作順利

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好耐無見您呢!!!好多謝您過來我的網誌。

      刪除