2012年12月24日 星期一

平安夜


今日平安夜,都可以早放,所以回家有時間敷下軟模!!!~~~

今日返工有同事請食朱古力,中午全部同事一齊去食飯,我們去了一間叫餸食飯的中菜館,間舖平時好旺的,但今日十枱客都無! 大家聖誕都揀食西餐吧!

我阿姐(我上司)都有送聖誕禮物給我們組的女同事,就是每人一張面膜(相片左面那一塊面膜)!

這些面膜是她親友之前在韓國幫她買的,都要成港幣20-30一張,唔係普通平野來的!(我阿姐係 一名靚太,她用的東西都有番咁上下,如La mer, Cle de peau等)
阿姐平時都幾識做,對我們幾好的! 佢為人都算大方,例如有時食飯佢埋單,收番錢時佢好多時零頭都唔計,所以佢要蝕給我們!


阿姐送左面那張面膜給我時,問我知唔知右面張面膜封面那個人是誰!

我話呢位叫張根碩,是這個品牌(nature republic)的代言人,有d fans 為左拎偶像的念品,專登去呢間店買夠指定金額(韓國和台灣都有 nature republic專門店,香港則沒有)!

跟住阿姐話"您識佢呀,咁俾埋呢張面膜您"! 真係好搞笑!!!~~~

阿姐仲問究竟呢個代言人係男仔定女仔......

阿姐呢塊張根碩面膜原來是蛇毒面膜(韓國繼蝸牛後,而家興蛇毒)! 阿姐話佢之前都用過其他韓國品牌的蛇毒面膜,d精華流到去咀邊時佢話覺得有少少苦苦地呀!!!~~~跟住佢即刻抺走d精華!!!~~~

我有親友下月都會去韓國,阿姐送給我的面膜正好讓我試下這些產品是否好用,因為我親友到時都會去買一些韓國的保養品呢!我心儀的東西暫時有innisfree!

最後,祝各位朋友聖誕快樂,開開心心!!!~~~



2 則留言:

  1. 我的名字叫悲傷2012年12月24日 清晨5:17

    蛇毒面膜><
    Merry X'mas
    [版主回覆12/24/2012 22:28:48]有d人話蝸牛和蛇毒面膜都好用,韓國人真係犀利...研究到咁多不同東西...

    聖誕快樂呀...開心d,加油!!!~~~

    回覆刪除
  2. 你個女上司真係好好人。你有沒有去過韓國玩?
    [版主回覆12/25/2012 16:54:47]我無去過韓國呀(我好咋,只去過台北旅行),chumama您去過嗎???

    我親友佢1月會去韓國,而家o個邊零下,我超怕凍,太凍的地方我唔會去呢!!!

    回覆刪除