2012年11月10日 星期六

編織進展

之前鉤緊的帽....底部曲起....有點怪....好像八爪魚咁!!!~~~





由於那款 "八爪魚" 帽款式一般....所以我用左另一舊冷試織其他款...如果織出來款式不錯,我會拆左八爪魚帽改為織!!!~~~




上星期朋友幫我從淘寶買回來的毛毛冷,今日我用來織頸巾...開鈶時起針起得太闊,,.我得兩舊冷驚唔夠,所以拆左!!!




之後再起少幾針再織過下午,織左大半舊冷!!!~~~


希望我快d有順利完成的作品吧,因為總是拆來拆去,到現時都未有完成品可以用,要加快進度呢,因為好快天氣就轉涼!!!~~~

下星期開始又會外出工作幾星期,希望一切順利!!!~~~

1 則留言:

  1. 天氣轉凉,保重身體!
    [版主回覆11/20/2012 20:00:22]我星期六那晚去飲回家時天氣已開始凍,今晚仲開始落雨呀,呢d天氣大家都要好好保重!!!~~~

    回覆刪除