2012年9月8日 星期六

週記

今個星期一有新同事來我們的組別,新同事都好nice,大家都有話題!

星期三一日之內去了四個地點工作,中午食飯時經過葵芳閒逛,買左少少野,仲發現新都會廣場有不少handmade的東西!

星期五到金鐘工作,原來金鐘開左一風堂和翡翠拉面,不過超級多人等位,所以我只能到其他快餐店食飯!

今天到元朗看中醫,醫師話我好 "熱", 我同醫師講我已經無食熱氣野,醫師話唔關食熱氣野事,我身體虛,陰虛火旺,所以我要注意休息和做運動!

最近因為想自學編織,所以借了一些圖書,今天都有到書局,我發現日本作者的書好像真的比較好呢!!!~~~


1 則留言:

  1. 自學編織好叻!我 不懂手藝, 反而朱爸比較好D。

    回覆刪除